Frisördags




jag fick leka frisör uppe hos grannen sara.
tröck på henne en sling-hätta och började bleka slingor på henne, och resultatet blev riktigt bra :)

jag har ju som sagt bestämt mig för att bli en Pink-Lady , beställde rosa hårfärg och precis när jag klickade på "bekräfta" insåg jag att det var helt jävla fel färg.
Hahah, så jag fick maila dom och fråga om jag kunde "avbryta" min beställning.
Ibland är jag allt för virrig.
så nu är jag bara på jakt efter billigt blont löshår som jag kan gegga i rosa färg, och sedan börja bleka mitt eget.
egentligen borde jag försöka färga mitt hår så snart som möjligt, denna gång ska jag slinga det blont och inte tokbleka som jag har gjort tidigare.
men tid kommer det fan att ta.. lång tid:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0