Hemma efter en lååång dag.





oj hellskotta vad jag har hunnit med saker idag .
började dagen med att vakna, sedan bjöd jag över Malin på en kopp te + yatzy
det var jävligt nice att umgås med en person man vanligtvis inte umgås med. riktigt bra start på dagen , tack malin!
efter det gick jag till bussen för att åka skräckfärden mot tandläkaren.
4 gånger tänkte jag "snälla bussjävel, kör av vägen så jag slipper det här"
väl i tandläkarstolen blev jag ovanligt lugn men tänkte att det inte är över än.
hon kikade ,rispade lite med den där grejen som ser ut som en krokig virknål, sedan sa hon; "men oj, det var länge sedan jag såg en 22åring som hade såhär fina tänder".
jag trodde seriöst att hon drev med mig.
ingen leksak fick jag denna gång heller eftersom vi inte var i hennes "vanliga rum" men jag fick minsann en ny slags gummigrej som man petar mellan tänderna.
Haha det bästa med min tandläkare är ;

  1. Hon är grymt snygg
  2. jag hade hennes högra bröst tryckt mot kinden, rawr
  3. hon fick mig att skratta och bli lugn
gratis var besöket också!

sen var det dags att skutta på bussen igen och åka hem till anna för att bli tatuerad
vi drack massa kaffe innan och spelade några parti yatzy, sen började helvetes tortyren
min nya tatuering sitter ganska högt upp på vaden och jag har aldrig känt en sån smärta i hela mitt liv.
det enda jag tänkte var att jag måste andas annars svimmar jag. det sved nå så förbannat men nu sitter den äntligen där. dock ska vi bygga på den lite när det har läkt men jag är så otroligt nöjd med den, kim är också väldigt stolt över den, vilket nästan är mer viktigt för mig! ♥


Nu ska jag krypa ner i sängen för att sova.
jag hoppas på att jag får hämta ut mitt smink imorgon, jag verkligen hoppas hoppas hoppas det.
jag måste till banken iallafall !

hoppas ni också har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Tack själv Emma! Men nästa gång ska jag kicka ditt ass! ;)

2011-03-16 @ 11:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0