Hur Äter Du?

jag kan inte sova.
jag låg och funderade på vad folk äter, jag vet .. jag har för mycket fritid.
Näe, men jag tänkte mer på "konstiga blandningar" folk har.
som t.ex ketchup på fiskpinnar, ketchup till pannkakor, pannkakor överhuvutaget.
Nudlar & köttbullar, listan kan göras skjukt lång.

ibland när jag äter ute brukar jag snegla på vad folk äter och varenda gång är det någon som äter någonting "konstigt" i mina ögon.
jag har väldigt svårt för ketchup och vissa ska fasiken ha ketchup till allt dom ser.

så nu är min fråga till er, vad är det "konstigaste" ni äter?

det jag äter lär nog vara tacos + banan! mums! (eller det kanske inte var så konstigt?!)


Kommentarer
Postat av: michelle

Jo det är konstigt :)

Det konstigaste jag äter är mjukglass och strips :)

2011-03-15 @ 11:13:05
Postat av: Anna

min flatmate käkade havregrynsgröt med kaviar på.

2011-03-15 @ 13:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0