Kvällen blir nog bra.

ingen utgång idag blev det,
jag bäddade ner mig i sängen för att läsa ett par kapitel av boken "Trasig".
och jag måste erkänna att jag grät när jag läste den, det gjorde så ont i hjärtat att veta hur vidrigt vissa barn där ute har haft det / har det.

Hela jag blev förstörd kändes det som, jag kände mig kall.
avstängt , ord kan inte riktigt beskriva den känslan jag fick av att läsa den boken.
det är en riktigt hemsk bok att läsa.

Mitt humör sjönk i botten och jag kände mig deprimerad, fruktansvärt deprimerad.
som om jag knappt visste ut eller in.
jag var redo att ge upp för ikväll och gråta mig till sömns, förstår ni då hur hemsk boken är?
Men till min räddning så skriver hanna "chips + dip + film när jag slutat jobbet?"

det erbjudandet kunde jag inte tacka nej till
1. jag träffar hanna alldeles för sällan
2. chips och dip är det godaste som finns, borde vara sveriges nationalrätt
3. man kan inte vara ensam på en fredag-kväll.
4.vi ska även spela yatzy

Så min ensamma fredagkväll är räddad, tack vare världens bästa Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0