tjejer gillar smink, right?

jag satt och googlade runt lite och kom in på det ena med det andra.
i många bloggar och dylikt så är det många tjejer som visar upp sina smink samlingar .
Fy bubblan vad avundsjuk jag blir.
Vissa har helt sinnessjuka samlingar och jag har funderat.. varför har inte jag såhär mycket smink?
jag som älskar att sminka mig.
varför har jag inte sån här ordning på mitt smink?
eller varför är mitt inte lika organiserat? mitt ligger bara slängt till höger och vänster i min byrå.
jag tror att jag behöver en större byrå så jag får plats med mitt smink, eller så får jag helt enkelt köpa en sån där stor verktygslåda som många använder och förvara smink i.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0