Uppe Med Tuppen.

Idag är jag uppe med tuppen, vaknade helt av mig själv. åh vad skönt.
loggade in på facebook och möttes av "hej-jag-är-sur-och-gnäller!"
"vart tog våren vägen, jävla pissväder!"
yeah, ni vet standard meningarna som brukar dyka upp för att folk inte kan gå omkring i shorts!
well duuuh, det är slutet på mars och det lär nog komma en snöomgång till innan ni kan kalla det för vår sötnosar.
jag blir så lack när folk klagar på vädret. Eller blir jag lack för att dom är korkade och tror att det absolut inte kan snöa igen för att dom har tagit fram sina tygskor och blommiga kjolar?
vad vet jag.

snart är det dags att jag gör mig redo (dvs, klär på mig) för att skutta ner på stan.
på onsdag ska jag på födelsedagskalas, petra fyller nämligen år !
Så man kanske ska försöka leta efter någonting till henne på stan idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0