Yttra sig lite.

 

Nu tänker jag yttra mig lite, eller "provocera" som vissa läsare kallar det.

det går fasiken inte en enda dag utan att man läser någonting om svininfluensa vaccinet.
Min fråga är bara (URSÄKTA SPRÅKET) ; hur fan kan föräldrar vara så jävla dumma i huvudet att dom vaccinerar sina barn med ett "prepparat" som forskare har stressat fram för att dom tror hela världen kommer dö ut?

jag tycker helt enkelt inte att föräldrarna kan gnälla eftersom det var upp till var och en att vaccinera sina egna kids.

men helt plötsligt gnäller föräldrarna hos regeringen och kräver skadestånd för att deras barn har blivit som de blivit. Well duuuh? Bieffekterana var knappt konstaterade efter att vaccinet släpptes, ALL medicin har bieffekter , det är därför jag sällan tar medicin, nästintill aldrig faktiskt.

Nej jag tycker faktiskt att föräldrarna får skylla sig själv eftersom det är dom som har accepterat att ge sprutan till sina barn, för jag skulle aldrig i hela mitt liv tillåtit att vaccinera mina barn mot det!
jag vaccinerade mig inte ens mot svininfluensan och se på fan, jag lever än :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0