Ber om ursäkt i förväg.

jag ber så hemskt mycket om ursäkt  ( i förväg)
men jag måste faktiskt varna kim. förlåt förlåt men du har själv gett dig in i leken.
jag har smidit onskefulla planer hela natten och kommit fram till att den dagen jag är ledig från jobbet (vi bor ihop) men kim jobbar och sliter så kommer jag att ninja mig igenom hela huset och få det så gulligt jag bara kan.
det är därför jag ber om ursäkt.
för inte fan vill väl du ha ett toalock med hello kitty på ? Nä trodde väl det, MEN det vill jag !
en hello kitty stekpanna kanske? nää trodde väl det , MEN det är faktist jag som lagar maten så jag bestämmer över mina egna prylar. tallrikar, glas osv.. ^^

WoopWoop, kim kommer inte få det lätt , men jag har tänkt mig nått sånt här;




Kommentarer
Postat av: Vaktliv

haha du är min nya idol :P

Världens första ROSA ninja hehe..

Blev det fint??

2011-06-16 @ 09:32:58
URL: http://vaktliv.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0