Glädjetårar & Ångest

har ni någongång drabbats av glädjetårar och ångest på samma gång?
det har jag.. flera gånger om.. det händer allt från en gång om dagen till ett par gånger i månaden.
beror helt på hur stabil jag är.


jag fick nyss en sån känsla. Dock ingen fara, bara lite arg på mig själv.
jag fick syn på ett par skor.. eller rättaresagt två par skor.
dom är så otroligt fina att jag började gråta och ångestattacken fick jag för att jag inte har sparat undan några pengar så jag kan unna mig såna här skor.

Det är illa att man har brytit ner sig själv så mycket att man kan få en ångestattack över att man inte kan köpa ett par skor.

här är skorna jag pratar om




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0