Imorgon (idag) är jag kreativ.

wooopdidoo vad jag ska pyssla imorgon har jag planerat.

Jag ska somsagt tvätta en massa och mellan varven ska jag leka frisör på min testdocka sara:P
hon vill ha blonda slingor och då ska hon fan få de också.
sen kommer väl Hanna antagligen hit en sväng och mumsar i sig lite jordgubbar, vindruvor och melon som vi har kvar.
ska plocka ihop lite på mitt rum (yeeeah right, som om de kommer hända).
sen var det väl nått mer?

anyway, jag har fullt upp imorgon,för på torsdag åker jag till falun, underbara falun ♥


när jag ser den här bilden blir jag nästan tårögd, fan va jag är vacker i svart hår.
varför skulle jag bleka sönder mitt fina vackra hår som alltid var mjukt fint , inte slitet någonstans, inte efter en "brottningsmatch" med kim var det slitet, bara ruffsigt somfan.. åh vad jag hatar mig själv ibland, mina jävla fix idéer kan dra åt helvete..
blir nog fan svarthårig jävligt snart.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag önskar att jag delade din uppfattning om svart hår :P Jag saknar nämligen mitt rosa som fan och det var inte ens slitet när jag hade färgat det rosa till en början, det blev det för att jag färgade svart och sen ville ha rosa igen. Aaaaah jag ångrar så himla mycket att jag inte höll fast vid rosa överhår och svart underhår, mitt hår var perfekt då och hade varit ännu snyggare och längre idag om jag bara kunde vara nöjd någon gång :P

2011-05-12 @ 16:04:57
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är alltid vackrast :)

2011-05-14 @ 09:17:18
URL: http://bleedformedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0