jag har nog bestämt mig.

nu har jag velat fram och tillbaka.
men jag har nog bestämt mig.. för länge sedan.

idag unnade jag mitt hår en härlig behandling som slutade med att jag är superduper ljus rosa (nästan blond) på vissa ställen på huvudet. att det ska vara så svårt att få rosa att sitta som sten.
man blir lite "ledsen i ögat" när man inser att färgen på skallen inte matchar löshåret.

jag tänker återgå till det svarta, enbart för att det är lättare att "hålla efter med", jag ser blekare ut och jag saknar att ha rött läppstift på mig.

MEN inte än, jag har rosa färg kvar som jag tänker använda upp SEN blir mitt hår svart.
det var kul att färga håret rosa, men ack så otroligt dyrt det är att underhålla.

Mitt kära svarta hår, jag välkomnar dig tillbaka till familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0