KISS MY FAT ASS!

Nej åter nej, jag drömmer inte om att bli smal
jag är nöjd med min kropp och jag har ett självförtroende som heter duga.
jag ser ner på mig själv för att jag valde att se ut som ett 10årigt barn förut.
jag är nöjd med min kropp, jag älskar mina ben och mina bröst.
jag kan spegla mig i timtals, stirra på min bröst och tänka "hey hotstuff"

jag passsar inte att vara smal
jag ska ha enorma bröst, jag ska ha mina kurvor och jag ska vara vad ni skinny bitches kallar en plus size model

och vet ni vad? JAG TRIVS SOMFAN I MIN KROPP.
ingen kan få mig att ändra åsikt. jag har fått så otroligt starkt självförtroende sen jag gick upp i vikt.
jag klagar inte på mig själv längre.
jag accepterar hur andra ser ut och hur jag själv ser ut.
jag vet att det alltid kommer finnas folk där ute som ska försöka trycka ner mig, men jag bryr mig inte ett skit eftersom ni inte har med mitt liv att göra. ni betyder ingenting för mig. Så varför skulle jag ens lyssna på er? jag skrattar åt era pinsamma kommentarer. det visar att ni inte har någonting bättre för er om dagarna än att bry er om MIG som ni absolut inte känner.
ni kanske kände mig för ett par år sedan och jag tycker det är så tragiskt att ni är samma gamla tråkiga människor medans jag lever mitt liv ut till 1000%. jag är så förbannat jävla lycklig och det finns ingen som kan ta denna lycka ifrån mig. det kallas självförtroende och det är här för att stanna eftersom jag mår så jävla bra!

mitt absolut största egoboost-sätt är att glo på youtube klipp där dom peppar en till att se ut precis så som du vill


Kommentarer
Postat av: Cattis

härligt tjejen! forsätt så! samma med mig, har oxå former och är lite mullig, men jag väljer det, det är så förbannat SEXIGT med kvinnliga former och karlar föredrar faktiskt detta! :)

2011-05-31 @ 19:20:58
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0