Onödig fakta grejen..

jag har totalt glömt bort den här "onödiga fakta-listan" som jag skulle göra. Hahah
så jag tänkte fylla i några av punkterna nu!
Läs och skratta ;)


Dag 10 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna -
någonting som gör mig stolt varje gång jag hört det
;  är när kim tittar på mig och säger "I Luvz U"
det är sällan vi säger "Jag Älskar Dig" eftersom det låter så jävla klychigt. Vi säger helt enkelt "I Luvz U" för att det är mer våran grej och det känns mer på riktigt. varje gång han säger det till mig så blir mina ben som gelé. jag blir så stolt och jag känner mig så stark när jag hör dom orden. det går liksom inte att beskriva. men Åh jag älskar att höra det . Jag blir stolt , över att det faktiskt finns någon som tycker om mig lika mycket som jag tycker om honom! ♥
___



Dag 11 - Ett ögonblick
tycker den här bilden talar för sig själv!
det här är vårat "standard mys" kan man säga.
detta är faktiskt första gången jag sov hemma hos kim ,tro det eller ej. på den tiden vi bara var vänner:)



___


Dag 12 - Min tro
Ååh! jahapp, om det är nya bloggläsare som läser detta så kan jag säga att jag INTE är det MINSTA RELIGIÖS!.
inte någonstans (förutom att jag råkar vara döpt)
men jag är inte troende på nått sätt när det kommer till religion men jag har respekt för dom som verkligen tror på gud eller buddah lr vad ni katsingen tror på.
Jag tänker t.ex absolut inte döpa mina egna barn eftersom jag tycker att en religion väljer man själv.
Så nu vet ni det!
___

Dag 13 - Det här åt jag igår
Jaha.. och vad fasiken åt jag igår? vad gjorde jag ens igår? om man tänker på gårdagen som onsdag så åt jag ett par skedar ur annas pastasallad och 2 smörgåsar + 5 koppar kaffe. det var min "middag" det..
___


Dag 14 - Den här veckan; har jag spenderat både hemma hos mamma och hos kim (även lite i hedemora). jag anser inte att jag har något hem längre därför skriver jag så. jag bor ju hos mamma på "halvtid" och hos kim andra halvan!.
så egentligen är jag nog bostadslös kan man säga ;) men "idag" åker jag tillbaka till falun för att nakengosa med min blivande man!
___


Dag 15 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig



helt klart min pojkvän kim. det finns ingen som har förändrat mig till det bättre på så kort tid som honom.
jag har lärt mig att gråta inför honom utan att känna skam , jag har lärt mig att acceptera människor på ett helt annat sätt. på ett sätt jag absolut inte trodde var möjligt.
han har fått mig att inse att jag inte kan gå runt & hata allt och alla. jag har inte tid med sånt. han har lärt mig att blunda för sånt som inte rör mig ryggen eller för såna som fortfarande gör allt för att trycka ner mig till botten.
och ibland när jag trillar tillbaka, ner på ruta 1 så hjälper han mig upp igen, fortare än jag någonsin kunnat ana.
jag älskar den här mannen över allt annat och jag är så otroligt tacksam över att jag har honom i mitt liv.
jag har verkligen hittat den personen jag vill spendera resten av mina dagar i livet med
det finns ingen som du, I Luvz U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0