Skäm bort dig själv.




ikväll ska jag skämma bort mig.
ska gegga i inpackning i håret, ansiktsmasken ska på.
Kroppen ska skrubbas från topp till tå.
Ögonbrynen ska fixas (eller rakas bort helt, har inte bestämt mig än)
tänkte först att jag skulle raka mina ben också, men då hinner jag ju få stubb till lördag
så jag fixar det på fredag morgon istället så jag är riktigt fräsch när vi drar till Hedemora.

Ska skämma bort mig med en lång lång dusch eftersom jag inte har någonting för mig
och eftersom jag ska på inflyttningsfest på lördag så är det bra om jag tvättar håret idag så blir det sådär härligt lättfixat på lördag
(jag tvättar ju bara håret två gånger i veckan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0