Tiffany Mays - you dirty little fuck

Åh vad hon är vacker!
så vacker vill jag också vara , sådär lagomt sockersöt (jag hatar ordet lagom)
jag har tittat på hennes bilder som en riktig stalker i timtals nu.

Om jag skulle se henne ute på stan skulle jag rusa fram till henne ,nypa henne i kinderna  och säga Gosiiigooos!! hur kan en människa få vara såhär vacker? Vad är hemligheten? Tillverkade hennes föräldrar henne i någon speciell ställning kanske? vem vet.. världen är full av underbara varelser!


Tycker ni som mig? att hon är en utav dom vackraste på jorden??




Kommentarer
Postat av: Cattiz

nja...hon var INTE ful men har sett snyggare :p



du är oxå fin du vet!



kram ^^

2011-05-19 @ 12:56:37
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0