Trasig Av Shy Keenan




nu har jag läst ut boken Trasig av Shy Keenan.
en bok som inte kan beskrivas med ord riktigt.
ett liv enbart byggt på helvetets makter, fasansfulla händelser.
den här boken har faktiskt fått mig att tänka om när det gäller att skaffa barn.
jag vet inte om jag vill att mina barn ska växa upp i en värld där detta förekommer, där det finns så mycket ondska.
tänk om det skulle hända mina barn?

tänk om mina barn inte skulle våga berätta det hemska för mig.. sin egen mamma?.
Tänk om mina egna barn tror på allt folk lurar i dom, att dom är fula, äckliga, värdelösa varelser som enbart förtjärnar att dö.

Shy keenans bok har fått mig att inse hur trasiga vissa barn är.
Hennes uppväxt är det värsta jag har läst och INGEN ska någonsin behöva uppleva det sakerna hon har fått gå igenom.

jag rekomenderar faktiskt inte denna bok till folk som är gravida eller redan har barn, för den här boken är verkligen hemsk och bevisar att man inte kan lita på någon.
Jag har gråtit mig igenom sidorna, varit tvungen att lägga ifrån mig boken i ett par veckor för att sedan fortsätta läsa, så hemsk är den! Den är brutal, ordagrann och ja.. ord kan nästan inte beskriva.
men känner ni att ni vill läsa den, ha då i baktanke att detta faktiskt händer än idag. Att det är otroligt många barn dom går igenom detta dagligen. Tyvärr kan det hända vem som helst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0