Yttrandefrihet är Win

åh vad jag älskar att man får yttra sig i detta land.
det är precis vad jag ska göra nu!.


En sak som jag absolut inte tål är personer som förlåter andra människor.
att förlåta någon excisterar inte i min hjärna.
Tänker man inte efter innan man gör saker så har man bara sig själv att skylla.

Jag vet många som säger "äh jag har förlåtit honom / henne"
say whaat?


personen i fråga kan ha misshandlat dig, varit otrogen mot dig, sårat dig med flit, legat med din flickvän / pojkvän, spöat skiten ur din syster / bror. yeah you name it. ni fattar va?


jag förlåter inte människor, no no! jag behöver inte såna människor i mitt liv.
jag skulle aldrig förlåta en otrogen person eller någon som ens försökt sårat mina kompisar.
det finns gott om såna idioter i denna stad. Så blir du av med en kompis så kan du räkna med att du får 3st betydligt bättre senare i livet. så egentligen är det bra att rensa upp lite i sin vännerkrets då och då.
Och eftersom jag har varit i närheten av så mycket skitstövlar hela mitt liv så litar jag inte till 100000000% på människor. det är väldigt få jag litar på och när dom väl "sårar" mig så har jag svårt att ens vilja prata med dom.
Mina vänner sårar mig dock aldrig, det kan handla om en spydig kommentar då och då som egentligen skulle vara skitrolig (om jag varit på de humöret, men som jag totalt missuppfattar)



nä , jag tycker verkligen inte om fega människor som alltid ska vara så jävla förstående och "förlåtande"

get a grip and grow some hate bitch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0