Babyboom!




- nej det är inte jag som ska ha barn, nä inte denna gången heller.

jag ska bli tant ännu en gång, fast inte förens nästa år!
närmare bestämt i juni kommer en liten knodd ut och jag hoppas hoppas hoppas det blir en liten pojke :)

Krista & Mathias ska ha en liten knodd-eli-knodd, vilket betyder att kim ska bli morbror igen och jag blir bara stämplad som "Tant-Emma".

jag tror att 2012 kommer bli ett år då otroligt många kommer få barn / bli gravida i min närhet, det är bara någonting jag känner på mig.
de flesta av kims kusiner har t.ex fasta, seriösa förhållanden och det enda som "saknas" är ett gäng bebisar (22 stycken ungefär)

iallafall så ser jag fram emot den lilla nykomligen, men jag sätter 50:- på att det blir en pojk, någon som vågar sätta emot?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0