dagens bästa.





hittade precis en kommentar bland mina bilder som jag inte sett tidigare
"hur fan står du ut med dig själv? ena dagen hugger du kniven i ryggen på vänstern och invandrare, andra dagen bär du palestinasjal."


jag lär iallafall svara på skiten (utan att försöka dö av ett skrattanfall).
jag tycker att palestinasjalar är fullkommligt as fula men denna dag hade jag halv nackspärr så anna lånade ut sin sjal så jag inte skulle kyla ner min hals/nacke.
jag skulle aldrig få för mig  (inte ens om jag fick en i present) så skulle jag ALDRIG gå runt i en palestinasjal.
hahah åh att jag inte såg den här kommentaren tidigare^^

Kommentarer
Postat av: Niklas (vän av bloggen)

Hej, det är Niklas (vän av bloggen).

Faktum kvarstår ju att bilden är klart besvärande. En djurrätsaktivist hade ju knappast lånat någons päls bara för att det är lite kallt.



Men du klär i sjalen!

2011-11-25 @ 18:05:24
Postat av: Bella

Nackspärr eller inte; fröken dubbelmoral det är du det!

"...jag skulle aldrig gå runt med en Palestina sjal". Well, guess what? You did! Fail på den, va? Bildbevis finns och du är så dum att du lägger ut det MED en kommentar som visar hur tappad du är.

2011-11-26 @ 00:40:47
Postat av: Wolfgan

Som sagt sjalen är min och köpt av mina föräldrar i öknen i JORDANIEN dvs det borde logiskt nog kallas för JORDANIENsjlal och har inte det minsta med jäkla palestina att göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0