HJÄLP MIG!!!

jag behöver verkligen hjälp.
när jag var "liten" så gick det en serie  som hette Blossom på teve, den minns väl alla?

men det fanns även en annan "tonårs-serie" där det var en svarthårig tjej som såg exakt ut som en pojke,hon var väldigt grabbig i sättet också. hon hade även en bästa kompis som var extremt tjejig och modeinriktad och försökte övertala sin mamma att få operera näsan eftersom alla supermodeller gjorde det.
men jag kommer verkligen inte på vad serien heter.. någon som minns???:/
(kim brukar har stenkoll på onödiga 90talsfakta / skådisar men han har verkligen inte en susning om vad jag menar)


fick hjälp av underbara madde som tydligen har århundradets bästa minne
detta är serien jag pratar om :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0