julpynta?

har någon utav mina läsare börjat att julpynta än?
jag vet inte riktigt om vi ska julpynta hemma hos oss i år eller om vi skiter i det.
kim är ju inte sånt jättestort fan av julen.

men jag känner att det börjar klia i fingrarna efter att spendera stor tid hemma hos krista som har tre kids och julpyntet har börjat kommit fram.

jag får nog helt enkelt inhandla ett par ljus-stakar samt någon julstjärna (en julduk eller två vore inte helt fel heller).


när jag själv får barn vet jag att julgranen kommer sitta uppe direkt efter halloween.
jag verkligen älskar julen och allt det mysiga .
Vi får se ifall herrn i huset tillåter mig att julpyta^^


Kommentarer
Postat av: saraa

Jag har jul Pyntat :) MEn jul grannen är upp plockad, men pyntet har ej kommit upp än men det blir nog vilken dag som helst :)

2011-11-23 @ 19:34:38
Postat av: Susanna

Själv vill jag inte heller julpynta, tycker att sådant är så överskattat.

Hade jag själv fått välja så hade vi (sambon och jag) inte köpt julklappar heller, hehe.



Kram!



p.s - Lade till en länk till din blogg på min blogg så att jag hittar hit igen :D

2011-11-23 @ 19:49:13
URL: http://Livetmedkaniner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0