negativ du är^^

Maria om Nyår.:
Det där lät väldigt nedlåtande mot dina vänner. Vill du inte ha några vänner egentligen?

sv: hahahaha hur fan fick du --> ^^ att vara nedlåtande??
jag tycker att det är lättare att skriva ut att jag är upptagen på nyår med annat eftersom annars kommer mina närmaste vänner att slita /dra i mig / sms-terra mig och dylikt, sen har jag inga stålar på mobilen så är det då inte lättare att skriva ut på bloggen att man är uppbokad? (eftersom alla läser den)
skrev tillåmed KÄRA borlängefolk.. herregud.. jag tänker då inte införa msn-smileys i min blogg. men det verkar nästan vara tvunget så jag inte låter så surpuppig när jag skriver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0