oh so cranky..

Bella om dagens bästa.:

Nackspärr eller inte; fröken dubbelmoral det är du det!
"...jag skulle aldrig gå runt med en Palestina sjal".
Well, guess what? You did! Fail på den, va? Bildbevis finns
och du är så dum att du lägger
ut det MED en kommentar som visar hur tappad du är.

Sv; GÅ RUNT och sitta still är inte samma sak, vi satt ute , nackspärr på G och jag fick låna en sjaljävel tills det var dags att gå in eftersom vi grillade?!(jag hade tagit en med hitlers ansikte på om jag så var tvungen eller varför inte en där det står FEMINIST-POWER.).jag går inte runt med en palestinasjal frivilligt, hur många använder sjal överhuvutaget på vår/sommarn? inte en enda förutom anna som hade med sig sin eftersom hennes vovve sitter på den i cykelkorgen, så YEAH jag använde den i väntan på att vi kunde gå in. jag tycker palestinasjal har tappat sitt syfte när det är en modegrej att använda, en trend . men nu ärjag väl dum i huvudet för att jag tycker det?^^
samma sak med kors, det är förjävligt att använda kors ifall man inte är riktigt troende tycker jag, men det använder folk hejvilt / tatuerar in... jävligt tragiskt. sen använder jag vad fan jag vill , när jag vill hur mycket jag vill eftersom det verkar störa folk så in i helvete, tänk att folk alltid ska störa sig på allt jag gör.."DET ÄR DUBBELMORAL".. tänk om jag tog bilden p.g.a humor? jösses..
hahaha undra vem det är som är tragisk egentligen, miss dalarna.

"Nu för tiden har ju alla palestiansjal, det är mode så själva grundtanken har ju försvunnit. Men förr var det iaf vänsteraktivister som hade på sig palestiansjalar.
Solidaritet med Palestina.
"



Niklas (vän av bloggen) om dagens bästa.:


Hej, det är Niklas (vän av bloggen).
Faktum kvarstår ju att bilden är klart besvärande.
En djurrätsaktivist hade ju knappast lånat någons päls
bara för att det är lite kallt.
Men du klär i sjalen!

sv: att jämföra en palestinasjal köpt på H&M med en riktig pälsjacka är bara idioti...

Niklas (vän av bloggen) om Vänta... å Vänta..:


Hej, det är Niklas (vän av bloggen).
Jag har jag en angående din dagsplanering.
Eftersom jag (vän av bloggen) har läst tidigare att ditt
livsmål är att bli hemmafru så undrar jag varför du inte
kan städa innan din karl kommer hem?

Tacksam för svar. Kram!

sv: för att vi hade sagt att vi skulle göra det TILLSAMMANS^^
varför ska jag leka hemmfru när jag inte är det?:P

Kommentarer
Postat av: wolfgan

kan ju påpeka att den sk palestina sjalen i själva verket är en sjal köpt i jordaniens öken av mina föräldrar och därför bode kallas jordaniensjal! dvs den står inte fär något som har med palestina att göra ;P

2011-11-27 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0