Uppe med tuppen.

idag kan man verkligen säga att jag är uppe med tuppen och det känns underbart.
har varit vaken en stund och nu är det dags att fixa frukost, ska sedan handla för jag har planerat att julbaka lite senare, helt på egenhand.

  • Ibland blir jag impad på småsaker, som vilken skillnad det är när män och kvinnor handlar.kvinnor kan komma hem med 3 fulla matkassar för en billig peng medans en karl kan komma hem med en halvfull kasse som kostade multum, hur gör dom?!jag ska handla lite nödvändigheter idag, vad det blir har jag ingen aning om .

  • Gnäll lönar sig verkligen.
    igår gnällde jag om att det inte fanns någon snö, efter min powernap tittade jag ut och vad får jag skåda? en massa jädrans snö som idag ligger kvar på backen. (men inte så länge till)
    så gnäll lönar sig verkligen ibland!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0