Matt-fobi



det finns verkligen en sak jag avskyr i denna värld och det är mattor.
till förbannelse ska alla människor ha MINST 5 olika mattor i sitt hem.
ingen matchar någonting men det är bara en grej "man måste ha".
mattor är äckligt, ja ni läste rätt; ÄCKLIGT!

vet ni hur mycket smuts och annat äckel det samlas i mattor efter att ni äter framför tv:n osv?
hur ofta tvättar du dina mattor?

i mitt framtida hem ska det enbart finnas badrumsmatta / välkomstmatta.
jag hatar alla dessa jävla fejk-rya-mattor / trasmattor / persiska mattor/.

jag har precis nästan fightas med kims köksmatta efter att ha försökt dammsugit, om inte mattjävlen hade legat där hade det tagit 2 minuter att dammsuga och svabba golvet.. det gör det inte .. eftersom den där onödigt fula mattan ligger i vägen..

Förstår ni hur mycket jag hatar mattor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0