Perukfetish.

jag har fått någon slags peruk fetish.
helt hux flux flög det i mig att jag aldrig mer behöver fixa och trixa med mitt hår när jag känner för att ego-fota.
det enda jag behöver göra är att leka med en peruk.
hur ekonomiskt vore inte det?
jag behöver inte slösa på en massa hårspray, jag behöver inte skada mitt eget hår och jag kan byta hårfärg vilken dag jag än känner för det.
en peruk vore inte helt fel att få i födelsedagspresent.
har redan kikat runt lite på tradera & ebay , hittade verkligen hur mycket som helst.

känner en otrolig pepp att handla därifrån nu..fast jag fyller ju år snart ;)
(klicka för större bild)


Kommentarer
Postat av: Erika

riktigt bra ide tkr jag :) nästa gång du får lust att bli blond igen så äre ju bara att dra på en blond peruk :D skonsamt och braaa

2011-10-24 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0