Självförtroende.

jag vaknade upp nyligen, nästan i en sån där hastig chock.
jag kom på den ultimata grejen att videoblogga om; Självförtroende!

hur jag gör för att inte ta åt mig av all skit som skrivs om mig / sägs om mig.
vissa tjejer har så jävla kasst självförtroende att det är hemskt, jag lider med dom för jag har varit i exakt samma sits själv.

ska bara vänta på att kim åker till jobbet :)



Vill även tacka bloggerskan Ladydahmer som var den enda som inte gick till personangrepp när det kom till att yttra sig om mitt kära inlägg om kvinnoidealen! :)
vi är verkligen som natt och dag men det känns bra att slippa höra hur värdelös och dum i huvudet man är bara för att man yttrar sig lite! Tack somfan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0