svar på tal...

Sandra Störd om Videoinlägg.:
en grej jag inte fattar riktigt är vem och vart någon skulle kallat dig dum i huvudet? jag hittar det inte någonstans. har du tagit bort dom kommentarerna?

att någon kritiserar och ifrågasätter innebär ju inte att de tycker att man är dum i huvudet.

Sv: ja, när det börjar gå till råa personangrepp och att man tycker att jag borde skjutas/slaktas/våldtas/mördas, yeah you name it.. så tar jag bort kommentarerna, det nämner jag även i videoinlägget du antagligen har sett eftersom det är där jag har tagit upp det..

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

I samarbete med staydirt.se har just du nu chansen att tävla om en valfri produkt värd 500 kr. Allt du behöver göra är att gå in på länken som jag bifogar och läsa igenom tävlingens regler. Bästa motiveringen vinner!

Lycka till!

Med vänliga hälsningar dixiwonderland.com



http://dixiwonderland.com/2011/october/tavling-i-samarbete-med-staydirtse.html#comment

2011-10-18 @ 18:37:34
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Sandra Störd

okej det var ju verkligen inte så trevligt att folk säger sånt.

jag tänker mer på ditt inlägg där du bland annat skrev -"Vill även tacka bloggerskan Ladydahmer som var den enda som inte gick till personangrepp när det kom till att yttra sig om mitt kära inlägg om kvinnoidealen! :)"



Just för att jag Såg flera kommentarer som inte gick till personangrepp, så det var därför jag funderade på ifall du tagit bort dom som gjorde det. men då vet jag.

2011-10-18 @ 18:48:22
URL: http://sandrisstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0