Walking Dead Season 2





Inatt såg jag och kimsi på nya avsnittet av walking dead.
jag hade totalt glömt bort hur bra serien var.
jag fick rysningar hela tiden, hjärtat bultade hårt .

hur kan jag ha blivit så lättskrämd?!



om ni har missat succé serien walking dead så tycker jag att ni ser till att få tag i den fort som attans.

det bästa med serien (enligt mig) är att det inte finns några regler i just den serien, det finns inget snack om moral.
om vad som kan vara stötande eller ej, t.ex när dom skjuter den lilla flickan i första avsnittet.
jag är frälst!

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅÅÅÅH walking dead :D <3



jag och min pojkvän har nyligen kollat igenom hela säsong 1 och ska antagligen se första avsnittet på säsong två i helgen. Gaah, var det bra? :D

2011-10-20 @ 00:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0