jag har så jävla dålig humor idag..






Kommentarer
Postat av: thirése

haha vad söt du är baby:)

ja, varför just adoption. Det finns nog fler svar på den frågan. Enda sen jag var liten, alltså en liten flicka, så har jag alltid velat adoptera. Den viljan har växt sig starkare och starkare för varje år och nu för varje dag. Nu när jag vet att tillfället finns, jag är vuxen etc så växer sig viljan alltmer. Jag tror allt handlar om moral och någon slags känsla inom mig som jag inte kan beskriva. Min moraliska sida vill adoptera, ta hand om de barn som inte valt sin situation, som inte har några föräldrar istället för att föda egna. Jag tycker absolut inte att det är fel att föda egna, absolut inte, men JAG känner personligen att adoption ligger närmare mitt hjärta än att föda barn. Men självklart skulle det också vara kul att föda barn också, se likheter etc även om adoption ligger närmare mig:) Oj vad långt det blev.. sorry haha

2011-09-02 @ 16:19:29
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0