Katrin Vs Blondinbella.





jag tycker inte att det är rätt av gamla tanter att ge sig på unga tjejer och kritisera dom, iallafall inte när det kommer någonting så allvarligt som vad en person väger / ser ut.

den där.. Katrin som är enbart känd för att vara tillsammans med bingo rimér hade gjort ett fruktansvärt uttalande om Blondinbella´s kropp / vikt..

" Ha ha ha ha... alltså ursäkta mig men jag kan inte sluta skratta. Det är bland det roligaste jag hört på länge. Okej, ni får ursäkta men det är väl jättekul att "ha blivit känd på att träna någon som är fläbbig och plufsig och...mullig!". Men så är det med dieter. När hon, den här PT:n tränade Blondinbella så var hon jättefin och tränad och åt alla de sex målen och höll sina tider till perfektion.  Men vad har hänt nu då? Vad händer med alla när de slutar på en diet? Pluffsis. Det händer inte med LCHF. Ha ha ha, sjukt kul att hon går runt och skryter med att hon tränat... okej jag ska sluta mobbas. Ha ha ha....jag kan inte.."

katrin om någon har väl inte ens rätt att yttra sig som var med i tv programet "Du är vad du äter"
Blondinbella har en utav sveriges vackraste kroppar och det vet hon om, vad katrin försöker göra är nog att provocera fram ett bloggbråk eftersom kissie skiter fullständigt i tanten..
men det verkade inte riktigt funka, katrin fick sig själv att framstå som en gammal tant, en pinsam gammal nucka. medans bloggläsare över hela sverige skriver till blondinbella hur vacker hon är, pushar henne, stöttar henne samt egoboostar henne som om det inte fanns någon morgondag.
jag vet inte vad du tänkte fru rimér, men en dag får du nog igen.. BIG TIME:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0