en helg i borlänge.

igår anlände jag till borlänge efter jobbet, mamma mötte mig på stan och vi tog en promenad hem.
i fyra timmar satt vi och uppdaterade varandra om vad som händer i våra liv (och i andras)
fick höra att mammas bästa vän Karin är på bättringsvägen, att hennes cancer har minskat drastiskt. <3
vi började sedan prata om min gamla "pojkvän" och vi skrattade så tåraran sprutade.
hur mamma hade ringt polisen när jag hade sovit över honom första gången eftersom jag inte hade berättat vart jag var. hur hon fick tag på rektorn på hans skola och han blev kallad till rektorsexpeditionen för förhör om vart jag var .. hahaha

Vi pratade även om tiden då jag gick på maser (7-8-9:an), när jag en dag bara dök upp hemma med halvrakad skalle och hur pappa hade sagt "och vet du vad det värsta är?... hon passar ju otroligt bra i det!"


Nu har vi rensat ur mitt rum , gått igenom alla saker jag har kvar hos mamma och nu är min riktiga flytt väldigt nära. till våren är jag officiellt falu-bo.


kl 3 kommer jag& mamma + några till befinna oss nere på stan för att kika på Revyresan, ska bli underbart roligt (:


Kommentarer
Postat av: Sara

svara på vad DU vill se i nästa inlägg! :) - http://anderssonsara.blogg.se



KRAMIS!

2012-03-24 @ 23:35:06
URL: http://anderssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0