1:a maj = jobb.

jag har ingenting emot att jobba röda dagar, inga invändningar alls.
Röda dagar ger mig bara fördelar.

1. jag börjar alltid senare
2. jag kommer hem bra mycket tidigare än vanliga dagar.
3. jag tjänar multum!



och idag är det en röd dag, har århundradets slappaste dag och jag är rastlös.
så rastlös att jag och anna ska åka till jobbet ca 2 timmar tidigare för att dricka kaffe, lösa lite korsord och njuta lite av solen!

Btw, Igår träffade jag och anna Lasse Berghagen. inte fan visste jag att kramgubben var sååå lång:o

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Du får ändra min bloggadress i dina länkar hjärtat <3

2012-05-07 @ 23:15:38
URL: http://www.nattstad.se/sanemro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0