Provocera? åhfan.

Anonym om love and hate bitch;):
Haha fy fan va töntig du är, man märker ju att du bara vill provocera.


kan inte påstå att jag vill provocera
jag hatar verkligen hästar, hästtjejer och lukten av häst.
det har ingenting med att provocera att göra :) bara sån jag är!
och vafan skulle jag försöka provocera genom att hata hästar för?
OOOOH NOOOO  dom 4 hästtjejerna som läser bloggar ute i sverige kanske ger fan i att läsa min?
dom har väl knappast tid att läsa bloggar med tanke på att dom är ute i stallet



Kommentarer
Postat av: anna

så jävla töntigt, för att inte tala om att de går runt å är anonyma ;) vågar de inte stå för vad de skriver/tycker så behöver de inte skriva alls. idioti!!

2011-02-19 @ 17:01:47
URL: http://blacknalyn.blogg.se/
Postat av: Sandraa

HAHAHAHAHAHA vilken tönt! :D

2011-02-19 @ 19:36:21
URL: http://leadeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0